Förslagen om kortare arbetstid och mindre Klammer är jättebra – men barn och medarbetare i Trollhättan borde inte ha behövt vänta på att det skulle bli valår, skriver Jennie Olsson Örn (S). Håller du med?
This story is only covered by news sources that have yet to be evaluated by the independent media monitoring agencies we use to assess the quality and reliability of news outlets on our platform. Learn more here.
Förslagen om kortare arbetstid och mindre Klammer är jättebra – men barn och medarbetare i Trollhättan borde inte ha behövt vänta på att det skulle bli valår, skriver Jennie Olsson Örn (S). Håller du med?