Get access to our best features
Get access to our best features
Published 1 month ago

Newsweek Claims Falsely That Tucker Carlson Is Launching a Show on Russian State Television

  • Tucker Carlson previously denied working with Russian state television for a show, as per last September reports.
  • Arthur Schwartz called claims of Carlson's show airing in Russia with Russian voice overs "pure nonsense," stated in an email to Forbes.
  • Some old episodes of Carlson's show were illegally translated for East Slavs to air on a Russian news channel without permission, mentioned by Dean Thompson of the Tucker Carlson Network.
Insights by Ground AI
Does this summary seem wrong?

0 Articles

All
Left
Center
Right
Think freely.Subscribe and get full access to Ground NewsSubscriptions start at $9.99/yearSubscribe

Bias Distribution

  • 42% of the sources lean Right
42% Right
Factuality

To view factuality data please Upgrade to Premium

Ownership

To view ownership data please Upgrade to Vantage

Sources are mostly out of (0)