Get access to our best features
Get access to our best features
Published 2 months ago

Washington Post said it had the Alito flag story 3 years ago and chose not to publish

  • The Washington Post opted not to publish a story on an upside-down American flag at Justice Alito's home, despite having the same information three years prior.
  • The flag was investigated in 2021 by the Post's Supreme Court reporter Robert Barnes, who found it already down upon arrival.
  • The Post chose not to publish then due to uncertainty over the flag's raiser, suggesting it was likely tied to a neighbor dispute rather than political motives.
Insights by Ground AI
Does this summary seem wrong?

0 Articles

Think freely.Subscribe and get full access to Ground NewsSubscriptions start at $9.99/yearSubscribe

Bias Distribution

  • 45% of the sources are Center
45% Center

To view factuality data please Upgrade to Premium


To view ownership data please Upgrade to Vantage

Sources are mostly out of (0)