Nscale har fått 2,2 milliarder i lån fra regjeringen til datasenter i Narvik. Nå truer de med å droppe videre utbygging hvis de ikke får mer strøm.
This story is only covered by news sources that have yet to be evaluated by the independent media monitoring agencies we use to assess the quality and reliability of news outlets on our platform. Learn more here.