Get access to our best features
Get access to our best features
Published 1 month ago

Newsweek Claims Falsely That Tucker Carlson Is Launching a Show on Russian State Television

  • Russian state-owned media channel Rossiya 24 aired old clips of Tucker Carlson's show with a Russian voiceover, criticizing US authorities' support for Ukraine.
  • The program "Tucker. Rossiya 24" features days-old episodes of Carlson's show with a Russian voiceover, reported to be a joint project between his YouTube channel and the state broadcaster.
  • Investigation found Rossiya 24 rebroadcasting Carlson's YouTube content in Russian since September, featuring praise for Moscow, criticism of Ukraine, and bleak predictions about the US.
Insights by Ground AI
Does this summary seem wrong?

0 Articles

Think freely.Subscribe and get full access to Ground NewsSubscriptions start at $9.99/yearSubscribe

Bias Distribution

  • 42% of the sources lean Right
42% Right

To view factuality data please Upgrade to Premium


To view ownership data please Upgrade to Vantage

Sources are mostly out of (0)